Verbeter jezelf – Beweeg met plezier! Voor beginners én gevorderden

Conditie & Kracht Plus

Conditie & Kracht Plus pittige bootcamp in de Leidsche Rijn bij Utrecht

Conditie & Kracht Plus

Op een leuke manier fit worden of fit blijven! De Training te velde Conditie & Kracht “bootcamp” Plus is de pittige variant van de reguliere Conditie & Krachttraining. Even compleet en effectief maar intensiever en zwaarder.

Houd je van no nonsense trainen, lekker in de buitenlucht? Wil je voelen dat je echt wat gedaan hebt? Je optrekken aan je sportmaatjes? Sluit je dan aan bij de Conditie & Kracht Plus groep!

Voor wie is de training bedoeld

Voor iedereen die een complete buitentraining zoekt. De trainingen zijn best pittig. Wil je het iets minder fanatiek kies dan voor de “gewone” Conditie & Kracht groepstraining. Deze training is ook uitermate geschikt voor duursporters of (team)sporters die op zoek zijn naar een extra trainingsprikkel. Wil je meer hardlopen in je training? Doe dan mee met de Hardlopen & Krachttraining.

Waarom zou ik meedoen aan Conditie & Kracht Plus?

  • Functioneel trainen. Pittige workouts waarover is nagedacht. Hier wordt je écht fitter en sterker van!
  • Bij Training te velde is elke training uniek. Variatie is niet alleen leuk. Het is ook beter voor je. Je gaat beter en makkelijker bewegen. Daar heb je echt wat aan in het dagelijkse leven.
  • Je traint in kleine groepen (maximaal 12 deelnemers) waardoor je écht persoonlijke aandacht krijgt.
  • Omdat buiten trainen zoveel lekkerder is. Ook als het koud is en nat. Je bouwt er weerstand mee op. Fysiek en mentaal.
  • In je eentje in de kou en het donker gaan sporten? Dat is toch een drempel. Dit is de stok achter de deur om toch te gaan trainen!
  • Doorlopend programma, niet erg als je een week mist.
  • Heel veel waar voor je geld. Met je strippenkaart kun je meedoen aan alle vaste groepstrainingen van Training te velde. Fijn als je een keer niet kunt en toch wilt blijven sporten. Je 10-strippenkaart is een half jaar geldig. Dat vind je bij geen enkele andere sportaanbieder!

Meld je aan voor deze training

Meld je aan voor deze training ›

Meld je snel & betrouwbaar aan via Fitmanager

Praktische Informatie

Locatie: Castellum Hoge Woerd. Maar we wijken ook wel eens uit naar andere locaties.

Trainingstijden: dinsdagavond van 20.15- tot 21.30 uur.

Kosten: €75 voor een 10 strippenkaart (half jaar geldig). De strippenkaart is te gebruiken voor alle vaste groepstrainingen van Training te velde.

Proeftraining

Wil je een keer vrijblijvend en kostenloos meedoen? Je kunt in overleg altijd een keer mee komen trainen.

by Isis Elzakkers on Training te velde - Utrecht

Edwin stond binnen 1 week klaar voor mij toen ik gedemoraliseerd mailde over weer blessureleed en wat ik kon verbeteren aan mijn looptechniek. Hoewel ik gelukkig veel al goed deed, heeft hij mij toch een paar handzame tips kunnen geven maar belangrijker nog, weer het vertrouwen gegeven dat het echt wel gaat lukken met mij en hardlopen.

Meer weten over de Conditie & Kracht trainingen?

Neem gratis en vrijblijvend contact met mij op via email, telefoon (06 – 11 333 719) of het contactformulier. Ik beantwoord je vraag graag, je zit nergens aan vast.


Conditie- en krachttraining

Bekijk alle mogelijkheden:

De filosofie van Training te velde

Hardlopen & Kracht running bootcamp in het MaximaparkTrainen bij Training te velde is bewegen met plezier. Maar hoe ludiek het soms ook is, het is altijd functioneel. Welke training je ook kiest, je werkt zowel aan het verbeteren van het (aeroob) duuruithoudingsvermogen als aan het spieruithoudingsvermogen.

Duuruithoudingsvermogen is het vermogen om gedurende langere tijd achtereen een inspanning vol te houden. Dit wordt in de volksmond “conditie” genoemd. Dit bereiken we door rustige langere loopstukken achter elkaar te lopen. Het accent ligt hierbij op het efficiënt leren lopen. Met een goede looptechniek loop je met meer gemak en plezier en zul je daardoor je uiteindelijk verder en harder kan lopen.

Spieruithoudingsvermogen is het vermogen om gedurende langere tijd achtereen een spier(groep) in te spannen. Het is dus een soort conditietraining voor de spieren. De oefeningen die je gaat doen zijn gericht op het verbeteren van de bewegingen waar het menselijk lichaam primair voor is ontworpen, en die je nodig hebt in het dagelijkse leven: lopen, springen, hurken, duwen, trekken, stoten en draaien. Het zijn samengestelde bewegingen waarbij je zonder na te denken meerdere spiergroepen traint. Omdat het zulke herkenbare bewegingen zijn is het niet ingewikkeld en vooral leuk en nuttig om te doen.

Share Share Share